Unibet, unul din cei mai populari operatori online de jocuri de noroc ce activează pe piața din România, alături de ambasadorul Cosmin Natanticu – a lansat campania ”Câștiguri Adevărate”. Proiectul are drept scop principal promovarea relațiilor autentice cu oamenii dragi din jurul nostru, în special în perioada sărbătorilor de iarnă.
Atât Cosmin Natanticu, cât și Eliza Natanticu, își doresc să aducă un aer cald prin intermediul acestei inițiative. Ideea principală este aceea că sărbătorilor trebuie trăite alături de oamenii dragi, care reprezintă adevăratele câștiguri.
Campania este promovată în toate mediile. Despre „Câștiguri Adevărate” putem afla de la TV în perioada următoare, pe Social Media și alte canale digitale. Jucătorii și clienții Unibet sunt invitați la cumpătare și la prețuirea oamenilor dragi.
Mesajul cald de sărbători este adus de campania ”Câștiguri Adevărate”
Prin intermediul campaniei ”Câștiguri Adevărate”, Unibet alături de Cosmin Natanticu și soția sa Eliza, evidențiază momentele autentice și emoționante ale sărbătorilor de iarnă. Ambasadorul acestei campanii a comentat noua inițiativă:
„Mesajul acestei campanii este o reamintire pentru noi toți că adevărata valoare vine din relațiile pe care le construim. Bucuria sărbătorilor vine din momentele petrecute alături de cei care contează cel mai mult. Sunt onorat să fac parte din această inițiativă care pune accent pe emoție și echilibru.”
Marketing Manager-ul Unibet România, Bogdan Sonea, a făcut și el unele declarații, imediat după lansarea inițiativei:
”Prin campania „ Câștiguri Adevărate”, reafirmăm angajamentul nostru de a sprijini o experiență de joc echilibrată și de a pune responsabilitatea în centrul obiectivelor noastre. Ne dorim ca Unibet să fie un exemplu de urmat atât pentru alte companii din industrie, cât și pentru jucători.
Industria jocurilor de noroc are nevoie de exemple pozitive și inițiative proactive care să protejeze jucătorii, să încurajeze un comportament responsabil și să contribuie la un mediu de joc mai sănătos pentru toată lumea.
Responsabilitatea este un angajament serios și fundamental pentru noi. Ne revine datoria să arătăm că jocurile de noroc pot fi integrate într-un stil de viață echilibrat.”
Unibet este parte integrată a Kindred Group, o companie care anul trecut și-a continuat misiunea de a aduce un plus în zona Jocului Responsabil. Conducerea a decis în 2023 să investească masiv în tehnologie. Un pas mare a fost făcut la lansarea inițiativei ”Îmrepună spre Zero”. Aceasta este menită să reducă problemele din industria jocurilor de noroc.
Kindred Group se încredere în campania ”Îmrepună spre Zero”
”Îmrepună spre Zero” reprezintă o inițiativă foarte curajoasă lansată de Kindred Group, care a devenit primul operator de jocuri de noroc ce are un obiectiv atât de ambițios. Mai exact, se urmărește ca procentul obținut din veniturile jucătorilor cu probleme să ajungă la 0%.
Conform ultimelor date din trimestrul 3 al anului 2024, cifra se situează la 3.2%. În aceste condiții, Kindred Group continuă să investească în tehnologii de ultimă generație, pentru a scădea acest procent. În momentul de față, inițiativa ”Îmrepună spre Zero” a devenit o parte integrată a ADN-ului companiei Kindred Group.
Scopul celor de la Kindred este acela de a forma o industrie mult mai sigură și mai sustenabilă pentru toți amatorii jocurilor de noroc.
Numele meu este Bîrlan Marco și activez în sfera content writing-ului de peste 8 ani. Cu ajutorul experienței acumulate în domeniul jocurilor de noroc, pun la dispoziția cititorilor Cazino365 materiale cu ajutorul cărora pot fi ghidați zilnic. De la știri din industrie, ghiduri practice sau editoriale, în comunitatea noastră ai ocazia de a juca cu cele mai valoroase informații!